divendres, 9 de setembre de 2011

Acròstics de 5è C



Pau em cride jo.
Alex és el meu amic.
Un partit de futbol és la meua passió.

Irene és el meu nom .
Ràpida sóc jo.
Esport  faig molt.
Només porte un dia de col·legi
El·lasticitat tinc molta.


M’agrada el futbol

Així he superat 4rt
Recorreix 5è sense parar
Camí per fer-me gran

Eva és el meu nom.
Vas a divertirte molt.
Aquest any serà genial.

Alex és el meu nom
L’estiu és molt divertit
El futbol és la meua passió
Xavier és el meu amic.

Manuel és el meu nom.
Ara estem en 5è.
No m’agraden les llegums
Únic sóc en el món .
Estic en el curs 2011/12
La música m’agrada.

Andreu ès el meu nom.
No m’agrada la verdura.
Doctor no seré.
Ràpid sóc jo.
El Barça és el millor.
Únic en el món.

Així és com he superat quart
No m’agrada cantar
Treballaré molt en cinquè
O no l’aprobaré
No me agrada ballar
I m’agrada jugar al futbol.

Dani Alves
Adrian és el meu amic
Nosaltres seguim alguns equips: el  Barça i el  Madrid
Irritant
Elx  y  Espanya  són els nostres equips
Libèl·lula

Associacio
Deportiva
Radical
I
Anti
Neymar

Juan Carlos és el meu nom
Únic joc que m’agrada és el futbol, el bàsquet, ,el pimpon i el padel.
Alexandre l’hi agrada el futbol molt .
Neymar tiene una cresta molt “xula”.
Carles és el meu amic.

3 comentaris:

  1. el meu no el he posat encara.Antonio 5eC

    ResponElimina
  2. Com el meu acròstic no està encara, l'escric ací:

    Jesús
    Estic a Elx
    Soc el millor del món
    Únic soc en tot
    Sorprenc a qui em coneix

    ResponElimina
  3. aquestos acrostics estan xulisims, a sigut vona idea fer-los.Eva 5éC

    ResponElimina